onsdag 16 april 2008

Ni bajsar ut mig i små klumpar när ni är hårda i magen

En bra bra bra dag.

av triviala anledningar.

Nu ska jag se film och ha ont i ryggen.
Jag vet att ni är jätteintresserade!

Ni äter mig. Ni dricker mig. Ni drömmer om mig på natten och dagen. Ni bajsar ut mig i små klumpar när ni är hårda i magen. Ni försöker se ut som mig. Ni har byggt ett torn i er trädgård i min ära. Ni har klonat mig och försöker skapa en exakt kopia av mig.Men framförallt ni sitter och uppdaterar min blogg dygnet runt med skakande hand. Omgivna av gamla kaffekoppar och mögliga pizzakartonger. När jag publicerar ett nytt inlägg skriker ni med tårarna rullandes nerför kinderna:

ÅH! JAAAAAAA! HELGONFÖRKLARA HENNE NU! GÖR HENNES BLOGG TILL SKOLLITTERATUR! PRISA GUD!

(Ni verkar oroväckande religösa)

Så gör det nu.
Jag vet att ni vill.

Inga kommentarer: